X
تبلیغات
fateme.jr

fateme.jr

دوربین مداربسته بیسیم wifi و چند نکته راجب خانه هوشمند

دوربین مداربسته بیسیم wifi

دوربین مداربسته بیسیم ، نوعی از دوربین های مداربسته است که برای انتقال اطلاعات تصویری و صدا از تجهیزات ارسال کننده رادیویی استفاده می کند. تمامی تجهیزات الکترونیکی و دوربین های مداربسته به یک منبع تامین برق نیاز دارند . دوربین های بی سیم نیز برای تامین برق ، نیازمند کابل کشی می باشد ، . تنها اطلاعات تصویری است که بوسیله امواج ارسال می گردد.

این دوربین ها به دلیل هزینه کمتر و نصب ساده تر در میان کاربران محبوب هستند ، نکته قابل توجه در این دوربین ها ، استفاده از کارت حافظه برای ضبط تصاویر بر روی دوربین و انتقال اطلاعات تصویری بر روی موبایل می باشد که هر دوربین به صورت مستقل انجام می دهد . ولی در صورتی که این قابلیت به تنهایی وبدون استفاده از دستگاه مرکزی برای نگهداری و ذخیره اطلاعات بکار گرفته شود ، موجب ریسک بالای امنیتی می گردد که در صورت دزدیده شدن دوربین مداربسته و یا قطع ارتباط بی سیم ممکن است مشکلاتی بوجود بیاید و برای دسترسی به فایل های تصویری ذخیره شده در مواقع حساس نگرانی وجود دارد.

دوربین های بی سیم شبکه IP

این دوربین ها از فن آوری wifi شبکه برای ارسال تصویر استفاده می کند ، این روش بسیار امن تر از روش های قدیمی است و احتمال قطع شده تصویر بسیار کم تر است. کیفیت بیشتر در هنگام ارسال اطلاعات و سرعت بالاتر تصاویر ارسالی از مزایای این روش می باشد.

عملکرد این دوربین ها در در محیط های باز بیرونی بهتر است و موانع محیطی مانند درختان و دیوارها تاثیر نامطلوبی در این کارآیی دارند.

افزایش برد

با استفاده از دستگاه های ریپیتر می توان قدرت ارسال تصاویر را بیشتر نمود . این دستگاه سیگنال های بی سیم را دریافت و مجدد ارسال می کند. این دستگاه به صورت موثری برد امواج وای فای را تا دو برابر افزایش می دهد. ولی استفاده از تعداد ریپیتر پشت هم بدلیل کاهش کیفیت تصاویر توصیه نمی شود.

ارسال تصویر در فواصل طولانی تر

برای ارسال تصاویر در فواصل طولانی تر و کیلومتری می بایست از آنتن های رادیویی استفاده شود.

دلیل محدودیت در دوربین های بی سیم

این دوربین ها بدلیل محدودیت در پهنای باند رادیویی مورد استفاده ، معمولاً برای ارسال تصاویر با کیفیت محدودیت دارند.

در مجموع استفاده از دوربین مداربسته بی سیم ( وایرلس یا wifi) برای کاربران بسیار جذاب است ولی محدودیت ها و مشکلات امنیتی موجود ، باعث استفاده محدودتر این تجهیزات خصوصاً در پروژه های جدی تر امنیتی می شود. ولی برای استفاده در محیط های کوچک مانند مغازه ها ، محیط های تجاری کوچک ، مطب ها ، محیط های اداری کوچک ، و یا جاهایی که امکان کابل کشی وجود ندارد بسیار مناسب است.

چند نکته در امنیت خانه های هوشمند را باید هنگام استفاده از این تجهیزات در نظر گرفت. زیرا با توسعه استقبال صاحبان املاک از هوشمند سازی ساختمان ، مسئله حفظ امنیت نیز در این میان بسیار قابل توجه می گردد.

هدف از محصولات خانه هوشمند و اتوماسیون خانگی ساده کردن زندگی شما است. با استفاده از محصولات متصل شده به سیستم هوشمند در منزل، شما موردی برای نگرانی ندارید. مواردی که این اطمینان را به شما می دهند :

•    اطمینان از بسته بودن درب پارکینگ.
•    خاموش و روشن کردن چراغ ها.
•    تنظیم گرمایش و سرمایش منزل.
•    کنترل سیستم صوتی.
•    پایش سیستم امنیتی منزل.
•    کنترل تردد ورودی و خروجی ها.

 
فرماندهی خودکار و تمام اتوماتیک خانه هوشمند شما به طور خاص سریع، بسیار راحت شده است و این احساس که امروز آینده در دستان شما است ، امنیت و آسایش را به ارمغان می آورد.با این وجود، بخصوص در زمان استفاده از قفل هوشمند ، خطر وجود دارد.
سیستم هایی که توسط صدای کاربران خود فعال می شوند، توسط شناسایی ارتعاشات صوتی، متصل و شروع به کار می کنند. آقای هاینس رندرمن یک محقق در زمینه پروتکل های امنیتی بخصوص هک، است. تماس ما با ایشان در خصوص یک اشتباه ساده صوتی پیش آمده در کارکرد یک قفل هوشمند، و باز شدن یک قفل صدا بود. این قفل ها با یک مبدل صوتی و دستورالعمل IFTTT که برای کار با قفل های هوشمند توسط کمپانی Z-Wave طراحی شده است. کار می کنند.
یک نفوذگر یا هکر میتواند از طریق یک فرمان صوتی جعلی از این قفل عبور نماید. این اتفاق زمانی می افتد که شما از پیکربندی قفل هوشمند خود استفاده نکرده اید. و این واقعیتی است که اکثر مصرف کنندگان هنگام استفاده از تجهیزات خانه هوشمند انجام نمی دهند. 
بررسی ما در چگونگی انجام این کار است. در خانه هوشمند Cipro Teck این بررسی را بر روی چند قفل هوشمند Smart Lock Pro.، Kwikset Obsidian، Yale Assure SL. و Touchscreen Deadbolt انجام داده ایم.


چگونه قفل هوشمند هک می شود ؟

فرمان های صوتی اکثراً در هنگام انجام فرمان به یک پین کد تایید نیز احتیاج دارند. قفل های هوشمند Z-Wave از استاندارد ارتباطات بی سیم بهره می برند. این نسل جدید Z-Wave یکی از چندین تکنولوژی بی سیم است که دستگاه های خانه هوشمند برای اتصال به هاب سوئیچ های متصل به اینترنت از آن استفاده می کنند. ما از مرکز توزیع هوشمند Smart Things در آزمایش خود استفاده می نماییم. برای اجرای این نفوذ (هک ) علاوه بر سازگاری با Z-Wave ، شما باید یک حساب کاربری در بخش (If This,Then That) که به عنوان دستور شناخته می شود، ایجاد نمایید.

برای راه اندازی فرمان IFTT شما باید قفل را به هاب Z_Wave خانه خود متصل کنید و از طریق آن وارد حساب کاربری هاب شوید. این کار موجب پیوند این دو سرویس و دسترسی به گزینه های خودکار قفل باز می شود. دستورالعمل های IFTT برای اجرای اتوماسیون ارتباطی میان بخش های مختلف است. مثلاً شما می-توانید از این اتوماسیون ارتباطی برای انجام کارهایی مانند ارسال اعلان های هشدارو یا گزارش اقدامات ورود به سیستم استفاده نمایید. زمانی که یک کاربر قفل را هنگام ورود و خروج از منزل باز می کند می توانید از دستوالعمل های مختلف مانند خاموش و روشن نمودن چراغ ها و برنامه ریزی هوشمند استفاده نمایید.
IFTT همچنین به شما اجازه ایجاد سناریوهای سفارشی را می دهد. قوانینی که اجازه هماهنگی محصولات خانه هوشمند را می دهد. شما می توانید اتوماسیون را با صدها محصول هوشمند ایجاد کنید. مثلا شما می توانید یک سناریوی سفارشی مانند :" اگر درجه حرارت خارج منزل به 18 درجه رسید، سپس ترموستات را تنظیم کن ". بفرستید.


ما برای اتصال Z-Wave از یک هاب SmartThings استفاده کردیم.

در این آزمون ، بخش (اگر این) یک عبارت سفارشی از اپلت  Google Assistant یا آمازون الکسا است. قفل نمودن قفل هوشمند در حال حاضر امکان پذیر نیست. با دستیار گوگل ما دستوری را ایجاد نمودیم ( بازکردن درب ورودی) سپس عمل آن، در این مورد عمل بعدی قفل است برای تنظیم عمل،  SmartThings  را انتخاب کردم، سپس دستور بازکردن را انتخاب کردم، سپس قفل هوشمند موجود را از گزینه های منوی کشویی انتخاب کردم. این فرآیند را ذخیره نمودیم.
وقتی که دستور اجرای کنترل هوشمند را صادر می کنید همه این فرآیند اجرا می گردد. حالا برای اتصال قفل به دستور IFTT همه این فرآیند را می توانید طی کنید. پس از آن با گفتن ok به دستیار گوگل قفل درب ورودی باز می شود. البته بجای کلمه ok در دستیار گوگل یا آمازون میتوانید کلماتی شبیه قفل کن و غیره را نیز استفاده نمایید. این باعث طولانی شدن حدس فرد مهاجم برای نفوذ می شود. اما چیزی شبیه به این صدا " الکسا قفل درب جلو باز کن " ممکن است برای قفل ها کار کند.

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/8ساعت 21:06 توسط fm.jr | تعداد بازديد :4 |

4 مورد دیگر از انواع بک های عکاسی

عکاسی رویداد


event photography shot of couple at their wedding


عکاسی رویداد طرحی گسترده و محبوب است که شامل بسیاری از انواع خاصی از حوادث، مانند کنسرت، تولد، جلسات شرکتی، و حتی مراسم ازدواج است. این معمولا ترکیبی از تکنیک های مختلف عکاسی را شامل می شود، زیرا شما ممکن است تصاویری از همه چیز را از مردم و لحظات خنثی آن ها به محل و محل غذا بردارید.


چه چیزی باعث می شود نمونه کارهای خوبی برای این ژانر، دانستن اینکه چگونه یک داستان را با تصاویر خود بگوئید، نه تنها پوشش رویداد خود را. بدیهی است که تمرین زیادی انجام می شود، مخصوصا در برخورد با افراد و پوشش خاصی از رویداد. شما همچنین به لنزهای گوناگون نیاز دارید تا بتوانید با موفقیت هر یک از عکسها را در «لیست شات» خود بگنجانید و لحظات مهم را از دست ندهید.


عکاسی مد


fashion photography shot of model with colored studio lights


وقتی مردم به کار در عکاسی فکر می کنند، بسیاری از عکاسی مد را پیشنهاد می کنند. برای چندین دهه، به دلیل تقاضای تبلیغات در تبلیغات و بازاریابی، یکی از پرطرفدارترین نیشها باقی مانده است.


عکس های مد به طور معمول از supermodels و مشهور در لباس بالا، کفش، و لوازم جانبی را نشان می دهد. با توجه به نیاز به ظاهر لباس، این طاقچه معمولا شامل بسیاری از عکس های بدن کامل است. با این حال، این می تواند شامل برخی از تیراندازی های پرتره باشد، بنابراین اگر بخواهید به عکاسی مد تبدیل شوید، می توانید مهارت های پرتره خود را تمرین کنید.


بسته به سبک لباس، مد می تواند شما را از هر استودیویی با تنظیمات کامل روشنایی و باند مدل سازی به خارج از منزل خارج کند. اگر میخواهید به عکاسی مد تبدیل شوید، باید مهارت زیادی در برخورد با انواع مختلف افراد، در ارائه و در هر دو جنبه هنری و فنی از هنر و صنعت داشته باشید.


عکاسی نوزاد


newborn photography shot of adorable sleeping baby girl


عکاسی نوزاد، کودک یا نوزاد، اساسا همان عکاسی پرتره است، اما به دلیل چالش های منحصر به فردی که در آن وجود دارد، آن را به عنوان طعم خاص خود قرار می دهیم. به غیر از نوزادانی که بسیار شکننده هستند، چشم آنها حساس به نور است، بنابراین شما باید دنده درست را پیدا کنید و یاد بگیرید که چگونه از دوربین خود برای استفاده بیشتر از نور موجود استفاده کنید. نوزادان همچنین تنظیم دمای بدن خود مشکل دارند، به طوری که استودیو شما بسته به لباس های گرانبها شما باید به اندازه کافی سرد یا گرم باشد.


آیا ما اشاره کردیم که جنبش روده آنها نیز بسیار غیر قابل پیش بینی است؟ یکی از جلسات عکاسی نوزاد جدید می تواند در دوران حرفه ای ترین دوران خود باشد، اما همچنین می تواند بیشترین پاداش را داشته باشد.


عکاسی خیابانی


street photography shot taken after sunset


برای کسانی که دوربین خود را در همه جا می بینند و از آزادی هنری خود لذت می برند، عکاسی خیابانی یکی از جذابیت های جذاب است. این یک ژانر منحصر به فرد در عکاسی است که شرایط انسانی را مستند می کند و رویدادهای غیرقابل برنامه ریزی را با رسیدن به آنها، معمولا بدون موضوع مرکزی یا موضوعی، می گیرد. بهترین قسمت این است که شما می توانید انواع مختلف دوربین های عکاسی خیابانی را استفاده کنید.


موضوعات معمول عبارتند از فروشندگان خیابانی، غذای خیابانی، کودکان، آثار نقاشی دیواری و بسیاری از بتن ها، گاهی اوقات سیاه و سفید. آنها لزوما نباید در خیابان ها گرفته شوند تا زمانی که واقعیت جهان خارج را برجسته یا نمایان می کنند.


خوشبختانه برای بسیاری از عکاسان خیابانی، این عکس ها اغلب در مجلات، وبلاگ ها و روزنامه ها برجسته می شوند. با این حال، همیشه یک ضمانت برای درآمد ثابت وجود ندارد، زیرا عکاسان خیابانی معمولا هر کجا که بخواهند و هر کدام به راحتی خود را بجای هر پروژه، شلیک کنند.



موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/8ساعت 17:19 توسط fm.jr | تعداد بازديد :2 |

نحوه استفاده از Google AdWords (تبلیغات Google)

تبلیغات آنلاین با تبلیغات گوگل، قبلا به عنوان گوگل AdWords شناخته شده است، یکی از موثر ترین راه برای رسیدن به مشتریان جدید و رشد کسب و کار شما است. با این حال، قبل از اینکه بتوانید شروع کنید، باید بدانید که چگونه به طور موثری از AdWords استفاده کنید تا بیشترین بازده سرمایه گذاری را از هزینه تبلیغات خود داشته باشید و از اشتباه کردن جلوگیری کنید.


نحوه استفاده از Google AdWords  و  آموزش گوگل ادورز 

گوگل AdWords چیست؟

تبلیغات Google (AKA Google AdWords) پلت فرم تبلیغاتی آنلاین متعلق به گوگل است. این هم بزرگترین و گسترده ترین شبکه تبلیغاتی آنلاین در جهان است و میلیون ها کسب و کار آنلاین با استفاده از تبلیغات تبلیغاتی Google به مشتریان جدید و کسب و کارشان رشد می کنند.


آگهی دهنده هایی که از Google AdWords استفاده می کنند می توانند کاربران را در دو شبکه اصلی - شبکه جستجو و شبکه نمایش داده شود. شبکه جستجو اشاره به تبلیغات پرداخت برای هر کلیک است، که در آن تبلیغ کنندگان در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیشنهاد می دهند و شانس نمایش تبلیغات خود را به کاربران که کلمات کلیدی را وارد گوگل به عنوان بخشی از یک پرس و جو جستجو است. تبلیغات پرداخت برای هر کلیک نیز به عنوان جستجو پرداخت می شود.


شبکه نمایشی تبلیغ کنندگان را به گزینه ای برای قرار دادن آگهی های تبلیغاتی بنر تصویری در وب سایت هایی که بخشی از شبکه های تبلیغاتی هستند، ارائه می دهد. شبکه Google Display به حدود 90 درصد از کاربران اینترنت جهانی، یک مخاطب بالقوه گسترده دسترسی دارد.


نحوه استفاده از Google AdWords Display Network

اگرچه هر دو کمپین تبلیغاتی و تبلیغاتی از طریق Google AdWords مدیریت می شوند، اصطلاح "AdWords" به طور معمول برای اشاره به شبکه جستجو استفاده می شود. بازاریابان دیجیتال معمولا با نام خود به شبکه نمایش داده می شوند.


<< بدانید چگونه از نتایج Google Adsense برای دریافت پول کمتر با راهنمایی رایگان ما آشنا شوید: Hacking AdWords >>

نحوه استفاده از Google AdWords: Infographic

گرافیک زیر یک نقشه راه اثبات شده برای موفقیت در AdWords را در مراحل یازدهم ارائه می دهد. اگر برای تبلیغات در Google جدید هستید، این نکات را دنبال کنید!


چگونگی استفاده از google adwords infographic

نحوه تنظیم حساب Google AdWords

قبل از اینکه بتوانید در Google AdWords تبلیغ کنید، باید یک حساب AdWords ایجاد کنید. راه اندازی یک حساب AdWords جدید آسان است و تنها چند دقیقه طول می کشد.


شما می توانید با ایجاد حساب کاربری خود از طریق یک حساب کاربری موجود در گوگل، یا می توانید یک حساب کاربری جدید برای استفاده با Google AdWords ایجاد کنید. سپس، برخی از اصول اولیه حساب خود را مانند موقعیت مکانی و منطقه زمانی مشخص می کنید. در نهایت، شما تنظیمات صورتحساب را تنظیم خواهید کرد، بنابراین Google می تواند هر ماه شما را با دقت پرداخت کند.


برای راهنمایی کامل برای تنظیم حساب AdWords PPC خود، این درس دانشگاه PPC را بخوانید.


نحوه استفاده از Google AdWords: بهینه سازی ساختار حساب

هنگامی که حساب AdWords خود را با Google تنظیم کرده اید، زمان فکر کردن درباره ساختار حساب AdWords خود است. یک ساختار حساب منطقی می تواند تاثیر قابل توجهی در چندین شاخص PPC مهم مانند نمره کیفیت داشته باشد. اطمینان از اینکه حساب AdWords شما به درستی ساخته شده دارای منافع بسیاری است از جمله:


بیشتر مربوط به ترافیک و کلیک

نمرات کیفی بالاتر (و در نتیجه، هزینه کمتر برای هر کلیک)

حساب کاربری خود را برای بهینه سازی و نگهداری آسان تر کنید

اگر فقط قصد دارید یک کمپین را اجرا کنید، ساختار حساب AdWords شما بسیار ساده خواهد بود. با این حال، اگر شما قصد دارید تا چندین برنامه را همزمان اجرا کنید یا در آینده برنامه ریزی کنید، به نظر می رسد ساختار حساب کاربری مطلوب را از ابتدا به حساب آورید.


حساب AdWords ایده آل به یک کمپین منحصر به فرد سازماندهی شده است، که هر کدام یک گروه تبلیغاتی خاص خود را دارند. به نوبه خود، هر گروه آگهی دارای کلمات کلیدی خاص خود، متن تبلیغاتی منحصر به فرد و صفحات فرود است. شکل زیر نشان می دهد که چگونه یک حساب باید برای عملکرد مطلوب تنظیم شود:


نحوه استفاده از نمودار ساختار حساب Google AdWords

با توجه به نیازهای شما چندین راه وجود دارد که می توانید یک حساب AdWords ایجاد کنید. برای مثال شما می توانید حساب AdWords خود را براساس ساختار وب سایت خود، بر اساس انواع محصولات یا خدماتی که تبلیغ می کنید یا مکان جغرافیایی، در صورتی که کسب و کار شما در چندین بازار مختلف عمل می کند، ساختار سازد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساختن حساب AdWords خود، این درس را در دانشگاه PPC بخوانید.


نحوه استفاده از Google AdWords: درک کلمات کلیدی

اکنون که حساب AdWords خود را راه اندازی کرده و ساختاری کرده اید، وقت آن رسیده است که بلوک های اساسی بنیادین از چه چیزی کار AdWords را انجام می دهند - کلمات کلیدی.


همانطور که از نام آنها بدست می آید، کلمات کلیدی عبارتند از کلمات یا عبارات کلیدی که کاربران در هنگام جستجو برای یافتن اطلاعاتی که به آن نیاز دارند وارد Google می شوند. AdWords با اجازه دادن به تبلیغکنندگان در پرداختن به کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود عمل میکند به طوری که تبلیغات آنها به کاربران هنگام نمایش این کلمات کلیدی نشان داده میشوند. تبلیغ کنندگان بر اساس کلمات کلیدی پیشنهاد می کنند، نه اینکه آنها را کاملا "خرید" کنند، زیرا AdWords همانند یک حراج عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که نه تنها تبلیغاتی که با بزرگترین بودجه می توانند با PPC موفق شوند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در حراج آگهی AdWords و نحوه کارکرد سیستم AdWords، این اطلاعات را بخوانید.


تحقیق کلید واژه برای تبلیغات گوگل


دوباره شما می توانید در کلمات کلیدی پیشنهاد، شما باید بدانید که چه کلمات کلیدی در قیمت ارزش است. این در طول مرحله تحقیق کلمه کلیدی تعیین می شود.


راه های مختلفی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی PPC در هنگام راه اندازی یک کمپین جدید AdWords وجود دارد و ابزار Keyword Keyword Free WordStream نقطه شروع عالی است.


نحوه استفاده از Keyword Tool رایگان Google AdWords WordStream

به سادگی یک عبارت جستجو را برای شروع وارد کنید، و WordStream ابزار رایگان کلمات کلیدی یک لیست جامع از کلمات کلیدی مربوط به اصلی را تولید می کند. شما همچنین اطلاعاتی را برای فرکانس نسبی کلمات کلیدی مرتبط، حجم جستجو (با استفاده از داده های هر دو Google و WordStream) و همچنین رقابت کلمات کلیدی خواهید دید.


نحوه استفاده از نتایج جستجوی کلید واژه Google AdWords WordStream رایگان

مشاور WordStream، پلاتفرم مدیریت تبلیغات PPC و رسانه های اجتماعی ما همچنین دارای مجموعه ای جامع از ابزارهای تحقیقاتی کلیدی است که شما را قادر می سازد تا ایده های کلیدی جدیدی را پیدا کنید، کلمات کلیدی کلمه کلیدی را پیدا کنید، کلمات کلیدی منفی را برای حذف از کمپین های خود و غیره پیدا کنید.


نحوه استفاده از Google AdWords WordStream Advisor Keyword Workbench

امروز برای آزادی و بدون تعهد از WordStream Advisor ثبت نام کنید تا ببینید چگونه WordStream می تواند به کسب و کار شما با جستجوی پرداختی کمک کند.


نحوه استفاده از Google AdWords: نوشتن تبلیغات قانونی

پس از شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود، همه چیزهایی که باید انجام دهید، نوشتن تبلیغات متقاعد کننده و متقاعد کننده است که به سادگی گمراه شوند.


اگرچه Google AdWords طیف گسترده ای از فرمت های متنوع گوناگون را ارائه می دهد، تبلیغات PPC مبتنی بر متن، هسته اصلی AdWords را تشکیل می دهند. نوشتن متون تبلیغاتی یک کار به خصوص چالش برانگیز است، به ویژه به دلیل محدودیت های فضایی که تبلیغ کنندگان تحت آن قرار می گیرند. شما فقط فضای بسیار محدودی برای ایجاد یک پیام قانع کننده ای دارید که با مشتریان آینده شما صحبت می کند و آنها را متقاعد می کند که بر روی آگهی خود کلیک کنید.


در هنگام نوشتن آگهی PPC، عناصر زیادی وجود دارد. انتخاب شما از زبان بسیار مهم است و می تواند تأثیر چشمگیری بر تن تبلیغات شما داشته باشد. برخی از آگهی ها از پاسخ های احساسی مانند ترس و یا کمدی برای ترساندن بازدید کنندگان استفاده می کنند، در حالی که دیگران بر روی پیشنهاد های ویژه سرمایه گذاری می کنند تا تبلیغات خود را قانع کننده تر کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی نوشتن تبلیغات قابل کلیک که تبدیل می کنید، از این منابع بازدید کنید:


بهینه سازی متن تبلیغاتی: چگونگی بهبود تبلیغات PPC شما

7 راه برای نوشتن آگهی های تبلیغاتی فوق العاده موثر (با مثال های واقعی)

5 ترفندهای روانشناختی برای بهره برداری در کپی آگهی PPC شما

اگر مدت زمان فشرده یا جستجو برای نقطه شروع برای کپی تبلیغ خود را داشته باشید، می توانید 288 PPC آگهی کپی قالب از این پست وبلاگ، که شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید برای شروع به نوشتن متنی منحصر به فرد و قانع کننده خود را بنویسید.


ارزیابی قدرت حساب Google AdWords شما

در نظر گرفتن زمان برای تنظیم و بهینه سازی حساب کاربری خود، یکی از مهم ترین مواردی است که می توانید به عنوان یک تبلیغ جستجوگر پرداخت شده انجام دهید. با این حال، حتی اگر همه چیز را درست انجام دهید، می توان دشوار دانست که چگونه کمپین های شما عملکرد خوبی دارند. به همین دلیل WordStream Grader Performance AdWords را ایجاد کرد.


در 60 ثانیه یا کمتر، Grader Performance Performance AdWords یک حسابرسی جامع از حساب Google AdWords شما را انجام می دهد. پس از ورود به حساب کاربری خود در AdWords، Grader Performance Performance بر اساس معیارهای مهم PPC از جمله:


نحوه استفاده از Google Adwords Performance Grader بهینه سازی آگهی متنی

هیچ ابزار دیگری رایگان به اندازه ای که بیننده منحصر به فرد و منحصر به فرد خود را در عملکرد حساب Google Adsense شما به عنوان Grader Performance Performance AdWords ارائه نمی دهد. برای اینکه ببینید حساب کاربری شما چقدر خوب عمل می کند و به شناسایی زمینه هایی که می توانید آن را بهبود بخشید، امروز از Grader Performance Performance AdWords استفاده کنید.

 برای اطلاع بیشتر  و اشنایی بیشتر با گووگل ادوردز و سئو سایت و آموزش سئو مبتوانید به سایت سئوهاما مراجعه کنید


منبع :  seohama.com

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/8ساعت 17:08 توسط fm.jr | تعداد بازديد :7 |

4 نوع دیگر عکاسی

عکاسی غذایی


food photography shot of four burgers


اگر ما درباره این مقاله در حدود یک دهه قبل نوشتیم، طاقت فتوشاپ عکاسی بسیار سخت تر خواهد بود. خوشبختانه، نسل جدید رسانه های اجتماعی امروز ما را تحت تاثیر قرار داده است تا عکس هایی از غذای ما، چه برای سرگرمی و چه برای اهداف بازاریابی، عکس بگیریم.


با استفاده از ویژگی های دوربین تلفن امروز، حتی ممکن است لازم باشد از یک دوربین مستقل حرفه ای استفاده نکنید تا زمانی که یک تلفن دوربین مناسب دارید و روشنایی مناسب برای عکسبرداری از غذاهای واقعا ظریف است.


فقط مطمئن شوید که تعادل صحیح رنگ برای تعیین دقیق رنگ تنظیم شده است. شما همچنین می توانید اشباع تصاویر خود را (به خصوص قرمز و زرد) را افزایش دهید تا ظاهر غذایی خود را جذاب تر کنید.


عکاسی ورزشی


composite sports photography photo of men playing soccer


ورزش عکاسی یک طیف حرفه ای تر است که شامل بسیاری از تیراندازی با سرعت بالا است. عکاسان که ورزش می کنند، به طور معمول با لنزهای طولانی و سنگین که قادر به زوم کردن به جایی که عمل هستند و عکسبرداری در سرعت شاتر سریع، بدون پایان دادن به تصاویر با ملاحظات غیرفعال، مسلح هستند.


عرصه های ورزشی به طور منظم با عکاسان بسته بندی شده، اما رقابت برای یک اسلات هنوز بسیار دشوار است. اگر می خواهید دست خود را در عکاسی ورزشی مورد آزمایش قرار دهید، ISO خود را خم کنید، بنابراین می توانید از سرعت شاتر سریع استفاده کنید، با زاویه ها آزمایش کنید، و همیشه آماده باشید تا روی آن شاتر کلیک کنید.


عکاسی حیات وحش


wildbeest running


یکی دیگر از پاداش و طاقت فرسا عکاسی حیات وحش است. با توجه به چالش واضح گرفتن تصاویر خوب و واضح حیوانات وحشی بدون وارد شدن به زیستگاه طبیعی آنها، کار در این طاقچه نیاز به ارتقاء ویژه ای در تجهیزات دوربین مانند عکاسی ورزشی و بسیاری از اقدامات ایمنی دارد.


نه همه می توانند یک عکاس حیات وحش باشند، به همین دلیل مردم پول زیادی برای این نوع عکس ها پرداخت می کنند. عکاسی حیات وحش به طور معمول در شرایط چالش انگیز، در برخی از مناطق خطرناک و دور افتاده جهان قرار می گیرد.


عکاسی ماکرو


macro shot of water droplets on leaf


کسانی که مایل به گرفتن تصاویر واقعا باور نکردنی هستند، تماشای ماکرو را دوست دارند. ضبط کردن اشیاء به آنها بسیار بزرگتر از آنچه واقعا هستند، نسبتا آسان است، تا زمانی که شما تجهیزات مناسب را داشته باشید. شما می توانید به راحتی گوشی های هوشمند خود را با یک لنز کلیپ لنز تجهیز کنید یا برای نتایج ایده آل با وضوح بالا از یک لنز ماکرو با دوربین DSLR یا دوربین بدون آینه استفاده کنید.


اگر به دنبال کار عکاسی منظم هستید، ممکن است عکاسی ماکرو مناسب نباشد. با این حال، این یک سبک عالی برای کسانی است که مایل به گرفتن عکس های هنری، بسیار محتاطانه هستند.

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/8ساعت 17:01 توسط fm.jr | تعداد بازديد :1 |

ایکات برند پوشاک

درباره ی ایکات

گروه پوشاک ایکات در اوایل دهه هفتاد با توجه به نیاز روزافزون به صنعت پوشاک و مد با هدف ایجاد برند پوشاک مردانه در ایران پایه ریزی شد و  بابهره گیری از منسوجات با کیفیت ، توان طراحان داخلی ، بازاریابی و تبلیغات علمی توانست قدم های بلندی را در جهت ارتقاء صنعت پوشاک آقایان بردارد . اجتناب از تولید پوشاک بدون استانداردهای لازم و ارتباط با مصرف کننده سرلوحه منشور مصرف کنندگان ایکات میباشد که در طول این سال ها بر حفظ و نگهداری این دوعنصر ارزشمند برند ایکات تاکید شده است .

گسترش فروشگاه های ایکات در سال های اخیر مورد توجه بیشتری قرارگرفته و نتیجه آن وجود فروشگاه های عرضه مستقیم پوشاک درشهرهای تهران ، شیراز ، رشت میباشد که شهر تهران با سه فروشگاه بیشترین تعداد فروشگاه را داراست . ایجاد شبکه ارتباطی با مشتریان توسط ابزارهای ارتباطی مانند پیام کوتاه و اطلاع رسانی در مورد فروش های ویژه و جشنواره ها نیز از فعالیت هایی است که در ارتباط با حقوق مصرف کننده در برند ایکات مورد توجه میباشد و نتایج بسیار خوبی نیز عاید گشته است . برند ایکات آماده پذیرش تک تک پیام های مشتریان درجهت ارتقاء جایگاه برند خود میباشد . نام برند پوشاک ایکات برگرفته ازهنری کهن در ایران زمین به نام ایکات بافی یا دارایی بافی است که در حال حاضر جزوصنایع دستی شهرستان یزد به شمار میرود . ایکات که ماخوذ از واژه مالایی منجیکات استو در فارسی دارایی نامیده می شود ، روشی است کهن در بافت پارچه های منقش با رنگ پذیر کردن نخها پیش از بافت ، تا بتدریج همزمان با عملیات بافت ، نقش نیز نمودارشود . در ایران از گذشته های دور این شیوه در مناطق مختلف وجود داشته ، ولی در حال حاضر دارایی تنها در کارگاههای محدودی در شهر یزد بافته می شود که هم اکنون تعداد هفت کارگاه دارایی بافی در این شهر دایر می باشد و تنی چند از صنعتگران هنرمند این شیوه بافت را حفظ نموده اند .
در خصوص مقایسه وضعیت این صنعت در گذشته و حال گفتنی است : تا چند سال پیش برای بافت ایکات در یزد از ابریشم طبیعی و رنگ های طبیعی استفاده می شد ، اما امروزه از ابریشم مصنوعی یا نخ ویسکوز استفاده می شود ، که کاربردهای آن در گذشته بیشتر به منظور رو تختی ، رومیزی ، بقچه ، سوزنی و رولحافی بوده است اما امروزه با توجه به هزینه زیاد تولید این کالا و وقت زیادی که صرف آن می شود ، تولید آن مقرون به صرفه نیست و این صنعت از رونق افتاده است که در کشور فقط یزد به شیوه سنتی به تولید دارایی می پردازد . دارایی پارچه ای ابریشمی است با نقوش درهم هندسی که در یزد بافته میشود . علت انتخاب این نام بدین جهت است که قواره هایی از این پارچه را به همراه ترمه ، هنگام تهیه جهیزیه به عنوان دارایی عروس به او هدیه می دادند . رشته های الیاف به صورت گره بسته شده و درون خم رنگ فروبرده می شود ، بعد از رنگرزی بارنگهای متفاوت ، الیاف باز شده و روی دستگاه دارایی بافی بسته می شود و با عبور پودها ، نقوش هندسی بارنگهای درهم پدید می آید . از پارچه های دارایی برای رویه لحاف ، روتختی ، رومیزی ، پرده ای و ... استفاده می شود . دارایی دارای طرحهای تک گل ، چهارگل ، چهارخانه و دراندازه های خاص است. دارایی بافی درشهر یزد رواج دارد.خاستگاه دارایی که سالیان درازی درایران رونق و رواج داشته هنوز هم در یزد،رشت وروستاهای اطراف آن دارایی بافته می شود. خاستگاه این صنعت درست شناخته شده نیست ،ولی پژوهندگان با تأکید بر پیچیدگی روش بافت گوناگونی و ظرافت نقش ها و روش هایی که در جزیره سوماترا، مالی و سومبا و برنئو یافت شده است دلالت بر آن دارد که اگریک خاستگاه برای آن وجود داشته، در منطقه اندونزی بوده است.  برخی ازپژوهندگان برآنند که دامنه جهانی توزیع اینگونه بافت  نشانه آن است که اقوام دارای فرهنگ های جداگانه و گوناگون هر یک مستقل از دیگری آن را اختراع کرده اند وبه موازات یکدیگر پرورش داده اند. ولی پژوهندگان دیگر با تأکید بر پیچیدگی روش بافت شک دارند که این بافت به وسیله بیش از یک قوم اختراع شده باشد . گوناگونی وپیچیدگی و ظرافت نقش ها و روش هایی که در جزیره سوماترا، مالی و سومبا و برنئویافت شده است دلالت بر آن دارد که اگر یک خاستگاه برای آن وجود داشته، در منطقه اندونزی بوده است. کهن ترین نمونه موجود، مصری است و تاریخ بافت آن به حدود سال1100  میلادی می رسد . ایکات بر سه نوع ایکات تار، ایکات پود و ایکات دو گانه می باشد که در هر سه روش وقت گیرترین کار، بستن و رنگ زدن و گشودن نخ هاست که مقدار بستن از اندازه و ظرافت نقش تبعیت می کند. لازمه این هر سه روش آن است که نخ ها روی نوعی چوب کشیده شوند تابتوان آنها را به صورت نقشی جمع کرد و به هم بست. ایکات های تار معمولاً ثابت هستند بدین معنی که همین که روی دستگاه بافندگی نصب شوند دیگر به آنها دست نمیزنند و فقط پود رنگین واحدی را به آنها می بافند. این قاعده استثنایی نیز دارد وآن اینکه هنگامی که تارها را به صورت افقی می بندند ، بعد باید آنها را به ترتیب و توالی به جلو بکشند تا نقش پیکان شعله ای از آن پدید آید . ایکات های پود به کاربیشتر بر روی دستگاه بافندگی نیاز دارند زیرا هر گرهی باید در جایی دقیق ومعین زده شود تا نقش ظاهر گردد . بافنده تا اندازه ای می تواند با حرکت دادن و جلو و عقب بردن پود نقش هایی را که خود در نظر دارد بیافریند . ایکات های دوگانه به مهارت های فوق العاده که در این هر دو روش باید به کار بسته شود نیاز دارد و گاه تکمیل این بافت های ظریف پیچیده یکسال یا بیشتر زمان می گیرد . مقدار بستن تابع اندازه ظرافت نقش هاست برای رنگ زدن به حکم سنت همیشه از رنگ هایی طبیعی استفاده شده است . ازشمار رنگ های که به کار می رود باید نیل را برای رنگ آبی ، روناس و قرمز دانه رابرای رنگ قرمز و پوست درخت گل را برای رنگ زرد و مواد معدنی و خاکی گوناگون رابرای رنگ سیاه نام برد . با دوام سنت این روش ها در بافت ایکات ، نقش هایی بی شماراز ساده ترین صور راه راه و هندسی تا پیچیده ترین سبک زاکار از نسلی به نسل دیگرانتقال یافته است . هیچ گاه دو گونه ایکات همسان نمی توان یافت بلکه هر بافت نرمی ومواجی ویژه ای دارد که آن را از انواع دیگر  بافت های رنگین و کلاقه ای(باتیک)  ممتاز می کند .

ایکات در لغت نامه دهخدا به این معنی آمده است : پارچه ای که از سرزمین آفتاب تابان تادیار اینکا یافته می شد،اما امروز نام ایکات تبدیل به برندی شده که بیشتر جامعه می شناسند . ایکات یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک و به خصوص پوشاک مردانه در ایران است . این تولید کننده پوشاک بیشترمدل های خود را به پوشاک جوانان و سایز های کوچک اختصاص داده است و شاید به همین دلیل بسیاری بر این عقیده هستند که ایکات و هاکوپیان مکمل همدیگرند . ایکات در حال حاضر انواع لباس های رسمی مردانه از کت و شلوار رسمی و کلاسیک تا کت های اسپورت وتی شرت را تولید می کند و مشتریان بسیاری هم دارد که به نوعی خودشان نقش تبلیغات برای این برند داخلی لباس را بازی می کنند, 

 .مجموعه لست مد تلاش میکند برای حمایت از کالا های ایرانی ، تولید ملی و معرفی این برند ها و کالا ها برای شما هم وطنان عزیز.

 منبع :lastmod.com 

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/8ساعت 16:56 توسط fm.jr | تعداد بازديد :3 |

معرفی 4 نوع عکاسی

woman aiming with camera in front of her face


بهترین چیز در مورد ایجاد یک عکاس مبتدی و مشتاق، این است که شما آزادانه برای کشف تقریبا هر طرحی عکاسی وجود دارد. مد، عکاسی خبری، ورزش، حوادث مسلحانه با دوربین، شما می توانید آن را امتحان کنید و مهارت خود را در همان زمان بهبود بخشید.


اما همانطور که تجربه بیشتری در عکاسی به دست آورید، متوجه خواهید شد که سبک خاصی را در اختیار دارید اگر به آن نپردازید. در حقیقت، ممکن است این چیزی باشد که می تواند شما را از موفقیت در یک طاقچه خاص دور نگه دارد.


در این مقاله، ما به شما در درک برخی از محبوب ترین نیش ها در عکاسی، آنچه آنها می خواهیم، و نحوه تکمیل آنها در هر یک از آنها می پردازیم.


محبوب ترین عکاسی

به جای جک تمام معاملات، یک طرحی عکاسی (یا زیرشخصی) را انتخاب کنید و به آرامی راه خود را تا موفقیت بگذارید.


عکاسی پرتره


family portrait snapshot


پرتره نقاشی است که احتمالا بیشتر در مورد عکاسی و تفریح و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تقریبا هر کس با یک گوشی هوشمند عکاسی پرتره را انجام می دهد، طبیعی است که دوربین را در فرد نگه دارد و هدف قرار گیرد.


همچنین به عنوان عکاسی عکاسی شناخته شده است، زیبایی در عکاسی پرتره در گرفتن شخصیت فرد است، گاهی اوقات با استفاده از عینک. عکاسان حرفه ای در این طاقچه به طور معمول عکس سوپرمودل و یا شخصیت های معروف در فرش های قرمز و یا در شاخه های مجله، اما در بعضی موارد، آنها نیز تصاویر فارغ التحصیلی، پرتره های خانوادگی، و headshots حرفه ای برای مدل های مشتاق و بازیگران.


برای پرتره قانع کننده تر، مطمئن شوید که به اندازه کافی نزدیک به نظر می رسد تا صورت چهره فرد را به وضوح ضبط کنید.

 زندگی حال


product photography shot of female accessories and cosmetics


همانطور که از نام آن بدست می آید، این عکاسی محبوب عکاسی عمدتا شامل عکس گرفتن از اشیاء است. آن را به عکاسی محصول متصل می شود، که از طریق آن آژانس های تبلیغاتی آیتم هایی را که برای کاتالوگ ها، مجلات و حتی بیلبوردهای عکاسی مورد استفاده قرار گرفته اند، برنداشته اند. شما فقط می توانید یک محصول اصلی یا چندین ویژگی داشته باشید که از یک موضوع مرکزی پیروی می کند، همانند عکس بالا.


یکی از اسرار در گرفتن عکس های شگفت انگیز در زندگی هنوز روشنایی عالی است، چه در فضای باز و چه در داخل. در عکاسی محصول بسیاری از عکاسان از یک جعبه نور استفاده می کنند که در آن آیتم را قرار می دهد تا از تمام زوایا با نور منتشر شده روشن شود تا سایه های خشن را از بین ببرد.


عکاسی منظره


HDR landscape photo


کسانی که دوست دارند برای سفر، قطعا بسیاری از عکس های چشم انداز را گرفته اند. بر خلاف باور عمومی، این ژانر به عکس های افقی محدود نمی شود، زیرا ممکن است هنگام گرفتن درختان بلند، کوه ها و هر چیز دیگری که ممکن است احساس کنید مجبور به گرفتن در حالی که کاوش در خارج از منزل بزرگ است، می توانید به صورت عمودی حرکت کنید.


خوشبختانه، این نسل نیز به ما فرصت های خلاقتری را ارائه می دهد که باعث می شود تا عکس های هوایی هواپیمای بدون سرنشین هوایی برای دید چشم پرنده از منظره ها جذاب تر شود، در مقابل فقط سطح زمین. اما برای عکس های دراماتیک تر، شما باید از گوشی هوشمند یا دوربین دیجیتال کمکی خود، از یک دوربین بهتر استفاده کنید و از لنزهای مناسب برای عکاسی منظره استفاده کنید.

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/8ساعت 16:52 توسط fm.jr | تعداد بازديد :1 |

مراحل ثبت برند و ثبت شرکت مسئولیت محدود

مراحل ثبت برند | مراحل ثبت برند مواد غذایی

مراحل ثبت علامت تجارتی یا همان ثبت برند ، سه برگ اظهار نامه ثبت علامت تجارتی از دایره فروش اوراق بهادار خریداری و مطابق نمونه پیوستی تکمیل شود.اگر علامت مورد درخواست بصورت تصویر یا نوشته خاصی باشد ۱۰ قطعه از تصویر یا نوشته مذکور بهمراه اظهارنامه تحویل اداره مالکیت صنعتی گردد.


تذکر ۱:به تعداد هر طبقه اضافه یک قطعه تصویر مذکور باید اضافه گردد.
تذکر ۲:سه قطعه از تصاویر مذکور در محل مخصوص اظهار نامه اظهار نامه ثبت علامت تجارتی الصاق گردد.
تذکر ۳:اندازه نمونه ها نباید از ده سانتی متر از هر طرف تجاوز نماید .
مدارک ابرازی توسط مسئول اداره مورد بررسی اولیه قرار گرفته و جهت پداخت حق الثبت اظهار نامه ، متقاضی به حسابداری اداره هدایت می شود و کارشناس تعیین می گردد.
متقاضی به حسابداری اداره مراجعه و اظهار نامه را ارائه و فیش بانکی صدور می یابد . پرداخت وجه باید در شعبه بانک ملی مستقر در ساختمان ثبت صورت گیرد و پس از پرداخت وجه فیش به حسابداری ارائه گردد . مسئول حسابداری با ملاحظه فیش ضمن انعکاس در دفاتر مربوطه اظهار نامه را ممهور نموده و تحویل متقاضی میدهد.
مدارک (اظهار نامه و تصاویر)تحویل اداره شود . اظهار نامه در دفتر ثبت اظهار نامه ثبت شده و به مهر ساعتی همراه با روز و ماه و سال ممهور می گردد. برگ اول اظهار نامه ثبت علامت تجارتی تحویل متقاضی می گردد . برگ دوم اظهار نامه ضبط در سوابق شده و برگ سوم جهت بررسی در اختیار کارشناس معینه قرار می گیرد .
کارشناس مربوطه در ظرف ۱۵ روز به تقاضای وارده رسیدگی و در صورت عدم ملاحظه سابقه ثبت و یا مشابهت با علایم ثبت شده و تعیین طبقه کالا اقدام به تهیه پیش نویس آگهی تقاضای ثبت علامت تجارتی می نماید .
تذکر ۱:در صورتی که کارشناس در موقع رسیدگی ملاحظه نماید که علامت متقاضی قبلا ثبت شده یا مشابهت باعلایم ثبت شده دارد اخطار رد علامت را تهیه و بنظر مسئول اداره می رساند.
تذکر ۲:در صورت رد تقاضای ثبت علامت تجارتی از ناحیه اداره ، متقاضی می تواند ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ از این تصمیم به دادگاه های حقوقی تهران شکایت نماید .
مسئول اداره پیش نویس آگهی تقاضای ثبت علامت تجارتی را امضا و به ماشین نویسی ارجاع و پس از تحریر آگهی مذکور آن را امضا می نماید . این آگهی که یک نمونه از علامت درخواستی به آن الصاق شده ضمن ثبت در دفتر اندیکاتور توسط مسئول این امر ، تحویل متقاضی می گردد تا به روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران(به نشانی تهران پارک شهر خیابان بهشت ساختمان دادگستری جمهوری اسلامی ایران )برده شود.
تذکر : متقاضی قبل از مراجعه به روزنامه رسمس باید اقدام به تهیه کلیشه تصویر علامت مربوط نماید و سپس کلیشه مذکور را بهمراه آگهی تحویل روزنامه رسمی نماید .
پس اراینکه آگهی تقاضای ثبت علامت تجارتی در روزنامه رسمی درج و منتشر گردید متقاضی ۳۰ روز(با احتساب دو روز اضافه)بعد از تاریخ انتشار با در دست داشتن یک نسخه از روزناه مذکور به اداره مالکیت صنعتی مراجعه نماید و ضمن تقدیم یک برگ تقاضای ثبت علامت(بشرح نمونه)و یک نسخه از روزنامه فوق تقاضای ثبت علامت تجارتی را بنماید .
مسئول اداره پس از وصول تقاضا و روزنامه رسمی دستور ضمیمه شدن به پرونده را صادر و به کارشناس مربوطه ارجاع می نماید . کارشناس معینه پرونده را بررسی و در صورت عدم وصول اعتراص نسبت به تقاضای ثبت علامت تجارتی دستور پرداخت حق الثبت علامت تجارتی راصادر و اقدام به تهیه آگهی ثبت علامت تجارتی می نماید و ضمن گواهی مراتب را به نظر مسئول اداره رسانده و مسئول اداره پس از بررسی و امضا به ماشین نویسی ارجاع میدهد.
متقاضی به حسابداری مراجعه و مسئول حسابداری با ملاحظه پرونده و محاسبه فیش مبلغ حق الثبت را صادر و متقاضی برای پرداخت به شعبه بانک ملی مستقر در سازمان ثبت رجوع نموده و پس ا ز پرداخت وجه به حسابداری مراجعه و یک نسخه از فیش را تحویل حسابداری می دهد. مسئول حسابداری با ملاحظه فیش انعکاس در دفاتر مربوطه اظهار نامه را ممهور نموده و تحویل متقاضی میدهد.
متقاضی یک برگ تصدیق ثبت علامت تجارتی را از قسمت فروش اوراق خریداری و به اداره مراجعه و مدارک پرداخت حق الثبت و برگ تصدیق را ارائه و مسئول اداره دستور ضم به پرونده و ادامه عملیات ثبتی را صادر می نماید . یک قطعه از علامت در دفتر ثبت علایم و دفتر طبقات کالا الصاق و ثبت می شود .
مراتب در برگ تصدیق ثبت علامت در ج و ضبط پرونده شده و آگهی ثبت علامت تجارتی تحریر شده توسط مسئول اداره امضا و پس از ثبت در دفتر اندیکاتور جهت درج در روزنامه رسمی تحویل متقاضی می گردد.
متقاضی به روزنامه رسمی مراجعه و آگهی ثبت علامت تجارتی را جهت درج در روزنامه ارائه میدهد.
متقاضی با در دست داشتن یک نسخه از روزنامه رسمی منتشره مذکور به اداره مالکیت صنعتی مراجعه و روزنامه رسمی را جهت ضبط در پرونده ارائه می دهد . مسئول اداره باوصول روزنامه رسمی حاوی درج آگهی ثبت علامت تجارتی تصدیق ثبت علامت تجارتی را امضا و دستور تحویل آن را به متقاضی صادر می نماید . تصدیق ثبت پس از احراز هویت و اخذ رسید تحویل صاحب علامت می شود .
تصدیق ثبت علامت تجارتی از تاریخ اظهار نامه مربوط بمدت ده سال اعتبار دارد . در صورتی که صاحب علامت تمایل به استمرار سابقه ثبت داشته باشد می تواند حداکثر ظرف ۶ ماه از انقضای اعتبار تصدیق ثبت اقدام به تجدید علامت نماید . در صورتی سپری شدن مدت ۶ ماه علامت ثبت شده دیگر اعتبار قانونی نخواهد داشت .

ثبت شرکت مسئولیت محدود ، شرکتها در قالبهای متعددی به ثبت میرسند که از متداولترین آنها شرکت با مسئولیت محدود می باشد این قالب ثبتی از ۲ نفر شریک بالای ۱۸ سال تشکیل میگردد که عضو هیئت مدیره نیز هستند .

متقاضیان ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید بدانند که انتخاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره الزامی می باشد. این افراد می توانند به صورت مادام العمر در تصدی خود بمانند مگر در مواردی که خلاف این موضوع در اساسنامه پیش بینی گردد. سرمایه در شرکتهای با مسئولیت محدود به صورت لفظی می باشد این امر به این معنا می باشد که سرمایه در تعهد شرکا بوده و نیاز به واریز آن ندارند.
اولین گام جهت ثبت شرکت مسئولیت محدود جمع آوری اطلاعات در این خصوص می باشد شما میتوانید به منظور کسب اطلاع از شرایط و مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود میتوانید با موسسه ثبت شتاب در تماس باشید . پیشنهاد ما برای بهبود شرایط انتخاب و تکیه به وکیلی ست که می تواند با تجربه ی خود کارها را بهتر و سریع تر به انجام برساند همین حالا با مشاورین مجرب ما درتماس باشید.
شرکت مسئلیت محدودساده‌ترین ومتداول ترین نوع شرکت است که بین دو یا چند نفر به منظور انجام کارهای بازرگانی مانند خرید و فروش ، فعالیت‌های خدماتی، ساختمانی و… در ابعاد کوچک تشکیل می‌شود. این نوع از شرکت‌ به این جهت با مسئولیت محدود (Limited liability company)(کوته‌سازی: Co .Ltd) نامیده می‌شود که برخلاف شرکت‌های تضامنی، مسئولیت هر یک از شرکاء در مورد قروض (بدهی‌ها) و تعهدات شرکت، محدود به آورده نقدی آنها در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستند اموال شخصی خود را در این راه مصرف نمایند. به عبارت دیگر در صورتی که شرکت ورشکسته شود و نتواند جوابگوی طلبکاران و اشخاص ثالث باشد تنها سرمایه‌ی شرکاء از بین می‌رود و طلبکاران نمی‌توانند باقیمانده‌ی مطالبات خود را از اموال شخصی شرکای شرکت مطالبه کنند.
در نام شرکت با مسئولیت محدود باید عنوان (با مسئولیت محدود) درج شود در غیر اینصورت شرکت به عنوان شرکت تضامنی شناخته می‌شود و در برابر اشخاص ثالث تابع مقررات شرکت‌های تضامنی است. همچنین نام شرکت نباید در بردارنده‌ی اسم هیچ کدام از شرکا باشد زیرا شریکی که نام او در نام شرکت ذکر می شود، در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت‌ تضامنی را دارد.

 منبع : وب سایت موسسه ثبت شتاب

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/8ساعت 16:45 توسط fm.jr | تعداد بازديد :7 |

اریترومایسین چیست

    اریترومایسین 
 چگونگی‌ مصرف‌
    هشدارها و عوارض‌ جانبی
    موارد احتیاط
    توصیه هنگام‌ مصرف‌
    نبایدها

اریترومایسین‌ یک‌ آنتی‌بیوتیک‌ رایج‌ است‌ که‌ برای‌ درمان‌ عفونت‌های‌ گوناگونی‌ نظیر عفونت‌ پوست‌ و بافت‌ نرم‌، عفونت‌ گوش‌ میانی‌، برونشیت‌، گلودرد، ذات‌الریه‌ (پنومونی‌)، سینوزیت‌، دیفتری‌، سیاه‌سرفه‌، و عفونت‌های‌ کلامیدیایی‌، سیفلیس ‌، و گونوره‌ای‌ استفاده‌ می‌شود. این‌ دارو همچنین‌ برای‌ پیشگیری‌ از تب‌ روماتیسمی‌ و اندوکاردیت‌ مصرف‌ می‌شود.

چگونگی‌ مصرف‌

اریترومایسین‌ را می‌توان‌ با شکم‌ خالی‌ همراه‌ یک‌ لیوان‌ پر از آب‌ مصرف‌ کرد. در صورتی‌ که‌ معده‌ را ناراحت‌ کند می‌توان‌ آن‌ را با غذا خورد. بهتر است‌ دارو در نوبت‌هایی‌ با فواصل‌ زمانی‌ یکسان‌ در شبانه‌روز مصرف‌ شود تا سطح‌ خونی‌ آن‌ ثابت‌ باقی‌ بماند. برای‌ مثال‌، اگر لازم‌ است‌ روزی‌ 4 بار اریترومایسین‌ مصرف‌ کنید، نوبت‌ها باید 6 ساعت‌ فاصله‌ داشته‌ باشند (مثلاً 12 ظهر، 6 عصر، 12 شب‌ و 6 صبح‌). اگر این‌ برنامه‌ با برنامه‌ کار یا خواب‌ شما تداخل‌ داشت‌ از پزشکتان‌ بخواهید در تعیین‌ یک‌ برنامه‌ مؤثرتر به‌ شما کمک‌ کند. مهم‌ است‌ که‌ دارو را سر وقت‌ و به‌طور کامل‌ مصرف‌ کنید، حتی‌ اگر احساس‌ بهبودی‌ دارید. اگر پیش‌ از اتمام‌ دارو آن‌ را قطع‌ کنید. ممکن‌ است‌ علایمتان‌ عود کند. قرص‌های‌ جویدنی‌ اریترومایسین‌ باید پیش‌ از بلعیده‌ شدن‌، جویده‌ یا خرد شوند. می‌توان‌ کپسول‌های‌ طولانی‌رهش‌ اریترومایسین‌ را باز کرد و قرص‌ دانه‌های‌ روکش‌دار داخلش‌ را پیش‌ از مصرف‌ با یک‌ غذای‌ نرم‌ مخلوط‌ کرد. اگر یک‌ نوبت‌ را فراموش‌ کردید ، به‌ مجردی‌ که‌ به‌ یاد آوردید مصرفش‌ کنید. البته‌ اگر تقریباً موقع‌ نوبت‌ بعدی‌ رسیده‌ است‌، نوبت‌ فراموش‌ شده‌ را رها کرده‌، به‌ برنامه‌ دارویی‌ معمولتان‌ بازگردید. مقدار دارو را دوبرابر نکنید.

هشدارها و عوارض‌ جانبی
در صورت‌ بروز هریک‌ از علایم‌ زیر با پزشکتان‌ تماس‌ بگیرید: اسهال ‌، دل‌پیچه‌، تهوع‌ و استفراغ‌، سوزش‌ دهانی‌ یا زبانی‌، خارش‌ واژن‌ یا ترشح‌ از آن‌، پلاک‌های‌ سفید روی‌ مخاط‌ دهان‌ یا زبان‌، افت‌ شنوایی‌، تب‌، بثورات‌ جلدی‌، یا زردی‌ چشم‌ها یا پوست‌.

موارد احتیاط

در صورت‌ وجود هریک‌ از موارد زیر پیش‌ از مصرف‌ اریترومایسین‌، پزشکتان‌ را مطلع‌ سازید:

    حساسیت‌ به‌ اریترومایسین‌.
    بارداری‌ یا شیردهی‌.
    مصرف‌ داروهای‌ دیگر، به‌ ویژه‌ استمیزول‌، کاربامازپین‌، والپروئیک‌ اسید، سیکلوسپورین‌، داروهای‌ ضدانعقاد (رقیق کننده‌های‌ خون‌ مثل‌ وارفارین ‌)، زانتین‌ها، و آنتی‌بیوتیک‌های‌ دیگر ( کلرامفنیکل، لینکومایسین ‌). 

ابتلا به‌ یا سابقه‌ بی‌نظمی‌ ضربان قلب‌ (آریتمی‌)، افت‌ شنوایی‌، یا بیماری‌ کبدی‌.

توصیه هنگام‌ مصرف‌

    حتی‌ در صورت‌ احساس‌ بهبودی‌ اریترومایسین‌ را به‌طور کامل‌ مصرف‌ کنید تا عفونت‌تان‌ درمان‌ شده‌، از عود بیماری‌ جلوگیری‌ شود. 


    اریترومایسین‌ را دور از دسترس‌ کودکان‌، و دور از گرما، نور مستقیم‌، و حرارت‌ مرطوب‌ نگهداری‌ کنید (در این‌ شرایط‌ اریترومایسین‌ فاسد می‌شود).
    برخی‌ از سوسپانسیون‌های‌ اریترومایسین‌ پس‌ از آماده‌ شدن‌ باید در یخچال‌ نگهداری‌ شوند ، دستورالعمل‌ روی‌ بسته‌بندی‌ دارو را بخوانید.
    پیش‌ از مصرف‌ شیشه‌ سوسپانسیون‌ را به‌ خوبی‌ تکان‌ دهید.
    از پیمانه‌ داخل‌ جعبه‌ دارو برای‌ اندازه‌گیری‌ مقدار دارو استفاده‌ کنید.
    اگر ظرف‌ 3 روز از شروع‌ درمان‌ احساس‌ بهبودی‌ نداشته‌اید با پزشکتان‌ مشورت‌ کنید. 


نبایدها

    نباید داروی‌ تاریخ‌ مصرف‌ گذشته‌ مصرف‌ کنید.
    نباید دارو را ناتمام‌ قطع‌ کنید، مگر به‌ توصیه‌ پزشک‌. 
 منبع : daneshnameh.roshd.ir
موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/3ساعت 15:57 توسط fm.jr | تعداد بازديد :3 |

چرا لپ تاپ های دست دوم را انتخاب میکنید

لپ تاپ استوک چیست ؟


لپ تاپ دست دوم

چرا لپ تاپ دست دوم؟ شاید بارها این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده است. در این مقاله خرید لپ تاپ های دست دوم را از جهات گوناگون مورد بررسی قرار می دهیم تا پاسخ مناسبی برای خرید لپ تاپ دست دوم پیدا کنید و همچنین با بررسی آن بتوانید تصمیم درستی در انتخاب مارک لپ تاپ های دست دوم بگیرید.

 

علت خرید لپتاپ های دست دوم

روز به روز به قیمت لپ تاپ ها افزوده می شود و گاهی به علت کم بودن بودجه تصمیم می گیرید که سراغ لپ تاپ های دست دوم بروید. به طور معمول خرید لپ تاپ های دست دوم ریسک بزرگی محسوب می شود مگر اینکه در شناخت قطعات آن تخصص لازم را داشته باشید.

 

نکات لازم در خرید لپتاپ های دست دوم

·         در خرید لپ تاپ های کارکرده به قیمت آن ها که یکی از دلایل اصلی روی آوردن افراد به خرید این لپتاپ ها است دقت کنید. شما می توانید لپ تاپ های دست دوم را هشتاد درصد زیر قیمت خریداری کنید، فرقی نمی کند لپتاپ خریداری شده مارک بسیار معروفی مثل اپل باشد و یا دیگر مارک ها.

 

·         از قابلیت های غیر ضروری لپ تاپ های دست دوم پرهیز کنید چون گاهی قابلیت هایی که باعث افزایش قیمت لپ تاپ نیز می شود اصلا برای شما کاربردی نخواهند بود و استفاده ای از این قابلیت ها نمی کنید.

 

·         نگران ناسازگاری لپ تاپ های دست دوم با نرم افزار های تازه عرضه شده به بازار نباشید زیرا شرکت های نرم افزاری برای ادامه بقای خود بسیاری از نرم افزارهای کاربردی را سازگار با مدل های قدیمی ارائه می کنند.

 

·         وضعیت بدنه و صفحه نمایش و درگاه های USB را بررسی کنید. جای پیچ ها را به دقت چک کنید زیرا وجود هرگونه خراش حاکی از آن است که تعمیر شده است.

 

·         لپ تاپ را راه اندازی کرده و مشخصات پردازنده و رم و... را بررسی کنید.

 

·         مدل لپ تاپ و باتری اش را مطابقت دهید. شارژر لپ تاپ، صفحه نمایش لپ تاپ، و همچنین وبکم لپ تاپ را نیز مورد بررسی قرار دهید.

 

 

معایب خرید لپ تاپ های دست دوم

·         نداشتن گارانتی (از علل مهم)

·         ممکن است در لپ تاپ دست دوم قطعات اصلی مانند باتری، رم، CPU و... خارج شده باشد.

·         استهلاک لپ تاپ

·         افراد را با چالش و ریسک روبه رو می کند هرچند قیمت لپ تاپ های آکبند گاهی تفاوت چندانی با لپ تاپ های دست دوم ندارد.

 

 

خرید کدام مارک از لپ تاپ ها به صورت دست دوم و استوک به صرفه تر است؟

همان گونه که می دانید در خرید لپ تاپ های دست دوم علاوه بر استرس خرید یک لپ تاپ خوب از لحاظ قیمت و کارایی، نکات دیگری نیز برای افراد اهمیت دارد مانند مارک آن لپ تاپ هنگام خرید.

طبق تحقیقات لپتاپ های استوک HP و لپ تاپ های استوک dell می توانند گزینه انتخابی خوبی برای خرید باشند. چراکه این لپ تاپ ها به صورت آکبند لپ تاپ های قدرتمندی هستند و به صورت دست دوم نیز می توانند جوابگوی نیازهای شما باشند.

 منبع : وب سایت اول استوک

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/3ساعت 15:44 توسط fm.jr | تعداد بازديد :10 |

مثلث نور دهی چیست

مثلث نوردهی در یک نگاه


اینفو گرافیک مثلث نوردهی


مفاهیم اولیه حساسیت ایزودیافراگمسرعت شاترفاصله کانونیمثلث نوردهینوردهی

اینفو گرافیک مثلث نوردهی

برای افرادی که به تازگی عکاسی را آغاز کرده اند ممکن است نورسنجی کمی سخت به نظر برسد. اما با کمی دقت، کار عملی و کسب تجربه می توان به نورسنجی در عکاسی تسلط پیدا کرد. سه عامل مهم نورسنجی در عکاسی عبارت اند از تنظیم سرعت شاتر، دریچه دیافراگم و ایزو در دوربین عکاسی. این سه عامل جز اصلی ترین تنظیمات در دوربین عکاسی به شمار می رود که به مثلث نوردهی موسوم است.


اینفو گرافیک مثلث نوردهی


در اینجا یک اینفو گرافیک مفید از مثلث نوردهی را مشاهده می کنید. این یک نگاه ساده از تاثیرات سرعت شاتر، دیافراگم و اعداد ایزوی مختلف بر روی تصاویر است. این تصویر می تواند مرجع خوبی برای افرادی که تازه عکاسی را آغاز کرده اند باشد. در زیر با مفاهیم سرعت شاتر، دریچه دیافراگم و ایزو و کارکرد هر کدام از آنها در عکاسی بیشتر آشنا می شویم.


برای دانلود این تصویر برای پرینت به آدرس blog.hamburger-fotospots.de مراجعه کنید.


سرعت شاتر در عکاسی چیست؟

وظیفه شاتر (shutter) در دوربین عکاسی تعیین مقدار زمان نوردهی به سنسور یا فیلم است. در حالت کلی پرده شاتر مانع رسیدن نور به فیلم یا سنسور می شود و با زدن دکمه شاتر(دکمه عکسبرداری) پرده باز شده و تصویر ثبت می شود.


با کمک سرعت شاتر می توان حرکات مختلف را ثبت کرد. فیکس یا فریز کردن، کش دار کردن و حرکت panning از جمله کارایی شاتر در ثبت حرکات می باشد. شاتر در دوربین عکاسی با S یا TV مشخص شده است.


دریچه دیافراگم چیست؟

دیافراگم (aperture) در دوربین عکاسی وظیفه کنترل شدت نور را به عهده دارد. همچنین یکی از عوامل موثر در کنترل عمق میدان تصویر علاوه بر فاصله کانونی و فاصله دوربین، دیافراگم می باشد. هر چه اعداد دیافراگم کوچکتر (دیافراگم باز) عمق میدان کم و هر چه اعداد دیافراگم بزرگتر (دیافراگم بسته) عمق میدان زیاد است. در دوربین های عکاسی معمولا دیافراگم با AV مشخص شده است.


ایزو در عکاسی چیست؟

ایزو (iso) در دوربین های عکاسی سرعت نور وارد شده به سنسور را کنترل میکند. ایزو در دوربین های عکاسی با اعداد ۱۰۰ ۲۰۰ ۴۰۰ ۸۰۰  ۱۶۰۰ ۳۲۰۰ ۶۴۰۰ مشخص شده است که در دوربین های مختلف متغییر است. انتخاب اعداد مختلف ایزو در هنگام عکاسی نتایج مختلفی را در ثبت به وجود می آورد. برای مثال هر چه عدد ایزو کوچکتر باشد وضوح تصویر بیشتر و هر چه عدد ایزو بزرگتر باشد از وضوح تصویر کاسته می شود.


اگر پرسش های احتمالی در زمینه این سه عامل مهم در نورسنجی برایتان حل شده است اکنون دوربین را برداشته و به صورت عملی وارد کار شوید. در صورت مواجه شدن با سه عامل سرعت شاتر، دریچه دیافراگم و حساسیت ایزو است که می توانید به تسلط کافی برای تنظیم آنها برسید.

  

منبع : vizorio.com

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/9/22ساعت 15:36 توسط fm.jr | تعداد بازديد :1 |

عناوين مطالب پربازدید
قیمت سمعک
آبنما شیشه ای چیست
چرا لپ تاپ های دست دوم را انتخاب میکنید
اپارتمان مبله/ اجاره اپارتمان مبله/ سوئیت مبله / اجاره سوئیت مبله
مراحل ثبت برند و ثبت شرکت مسئولیت محدود
نحوه استفاده از Google AdWords (تبلیغات Google)
حفظ کردن شعر؛ روش‌هایی برای حفظ کردن اشعار سنتی و نو
یک کشور در حال فروپاشی است
نامه عشق عشق اولگا سوبلاوا به مسکو: "این می تواند زیبا باشد و می تواند زشت باشد"
چه چیزی به معنای یک مدل نژاد ترکیبی در ژاپن است
 
دیانا چت سیستم وبلاگدهی ماسیس چت | شما چت | شلوغ چت | ققنوس چت اهواز چت | خوزستان چت | قشم چت اهواز چت | خوزستان چت | اهوازی چت طراحی چت روم