X
تبلیغات
fateme.jr
نوشته شده در تاريخ 1397/10/8 توسط fm.jr |

تبلیغات Google (AKA Google AdWords) پلت فرم تبلیغاتی آنلاین متعلق به گوگل است. این هم بزرگترین و گسترده ترین شبکه تبلیغاتی آنلاین در جهان است و میلیون ها کسب و کار آنلاین با استفاده از تبلیغات تبلیغاتی Google به مشتریان جدید و کسب و کارشان رشد می کنند.


آگهی دهنده هایی که از Google AdWords استفاده می کنند می توانند کاربران را در دو شبکه اصلی - شبکه جستجو و شبکه نمایش داده شود. شبکه جستجو اشاره به تبلیغات پرداخت برای هر کلیک است، که در آن تبلیغ کنندگان در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیشنهاد می دهند و شانس نمایش تبلیغات خود را به کاربران که کلمات کلیدی را وارد گوگل به عنوان بخشی از یک پرس و جو جستجو است. تبلیغات پرداخت برای هر کلیک نیز به عنوان جستجو پرداخت می شود.


شبکه نمایشی تبلیغ کنندگان را به گزینه ای برای قرار دادن آگهی های تبلیغاتی بنر تصویری در وب سایت هایی که بخشی از شبکه های تبلیغاتی هستند، ارائه می دهد. شبکه Google Display به حدود 90 درصد از کاربران اینترنت جهانی، یک مخاطب بالقوه گسترده دسترسی دارد.


نحوه استفاده از Google AdWords Display Network

اگرچه هر دو کمپین تبلیغاتی و تبلیغاتی از طریق Google AdWords مدیریت می شوند، اصطلاح "AdWords" به طور معمول برای اشاره به شبکه جستجو استفاده می شود. بازاریابان دیجیتال معمولا با نام خود به شبکه نمایش داده می شوند.


<< بدانید چگونه از نتایج Google Adsense برای دریافت پول کمتر با راهنمایی رایگان ما آشنا شوید: Hacking AdWords >>

نحوه استفاده از Google AdWords: Infographic

گرافیک زیر یک نقشه راه اثبات شده برای موفقیت در AdWords را در مراحل یازدهم ارائه می دهد. اگر برای تبلیغات در Google جدید هستید، این نکات را دنبال کنید!


چگونگی استفاده از google adwords infographic

نحوه تنظیم حساب Google AdWords

قبل از اینکه بتوانید در Google AdWords تبلیغ کنید، باید یک حساب AdWords ایجاد کنید. راه اندازی یک حساب AdWords جدید آسان است و تنها چند دقیقه طول می کشد.


شما می توانید با ایجاد حساب کاربری خود از طریق یک حساب کاربری موجود در گوگل، یا می توانید یک حساب کاربری جدید برای استفاده با Google AdWords ایجاد کنید. سپس، برخی از اصول اولیه حساب خود را مانند موقعیت مکانی و منطقه زمانی مشخص می کنید. در نهایت، شما تنظیمات صورتحساب را تنظیم خواهید کرد، بنابراین Google می تواند هر ماه شما را با دقت پرداخت کند.


برای راهنمایی کامل برای تنظیم حساب AdWords PPC خود، این درس دانشگاه PPC را بخوانید.


نحوه استفاده از Google AdWords: بهینه سازی ساختار حساب

هنگامی که حساب AdWords خود را با Google تنظیم کرده اید، زمان فکر کردن درباره ساختار حساب AdWords خود است. یک ساختار حساب منطقی می تواند تاثیر قابل توجهی در چندین شاخص PPC مهم مانند نمره کیفیت داشته باشد. اطمینان از اینکه حساب AdWords شما به درستی ساخته شده دارای منافع بسیاری است از جمله:


بیشتر مربوط به ترافیک و کلیک

نمرات کیفی بالاتر (و در نتیجه، هزینه کمتر برای هر کلیک)

حساب کاربری خود را برای بهینه سازی و نگهداری آسان تر کنید

اگر فقط قصد دارید یک کمپین را اجرا کنید، ساختار حساب AdWords شما بسیار ساده خواهد بود. با این حال، اگر شما قصد دارید تا چندین برنامه را همزمان اجرا کنید یا در آینده برنامه ریزی کنید، به نظر می رسد ساختار حساب کاربری مطلوب را از ابتدا به حساب آورید.


حساب AdWords ایده آل به یک کمپین منحصر به فرد سازماندهی شده است، که هر کدام یک گروه تبلیغاتی خاص خود را دارند. به نوبه خود، هر گروه آگهی دارای کلمات کلیدی خاص خود، متن تبلیغاتی منحصر به فرد و صفحات فرود است. شکل زیر نشان می دهد که چگونه یک حساب باید برای عملکرد مطلوب تنظیم شود:


نحوه استفاده از نمودار ساختار حساب Google AdWords

با توجه به نیازهای شما چندین راه وجود دارد که می توانید یک حساب AdWords ایجاد کنید. برای مثال شما می توانید حساب AdWords خود را براساس ساختار وب سایت خود، بر اساس انواع محصولات یا خدماتی که تبلیغ می کنید یا مکان جغرافیایی، در صورتی که کسب و کار شما در چندین بازار مختلف عمل می کند، ساختار سازد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساختن حساب AdWords خود، این درس را در دانشگاه PPC بخوانید.


نحوه استفاده از Google AdWords: درک کلمات کلیدی

اکنون که حساب AdWords خود را راه اندازی کرده و ساختاری کرده اید، وقت آن رسیده است که بلوک های اساسی بنیادین از چه چیزی کار AdWords را انجام می دهند - کلمات کلیدی.


همانطور که از نام آنها بدست می آید، کلمات کلیدی عبارتند از کلمات یا عبارات کلیدی که کاربران در هنگام جستجو برای یافتن اطلاعاتی که به آن نیاز دارند وارد Google می شوند. AdWords با اجازه دادن به تبلیغکنندگان در پرداختن به کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود عمل میکند به طوری که تبلیغات آنها به کاربران هنگام نمایش این کلمات کلیدی نشان داده میشوند. تبلیغ کنندگان بر اساس کلمات کلیدی پیشنهاد می کنند، نه اینکه آنها را کاملا "خرید" کنند، زیرا AdWords همانند یک حراج عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که نه تنها تبلیغاتی که با بزرگترین بودجه می توانند با PPC موفق شوند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در حراج آگهی AdWords و نحوه کارکرد سیستم AdWords، این اطلاعات را بخوانید.


تحقیق کلید واژه برای تبلیغات گوگل


دوباره شما می توانید در کلمات کلیدی پیشنهاد، شما باید بدانید که چه کلمات کلیدی در قیمت ارزش است. این در طول مرحله تحقیق کلمه کلیدی تعیین می شود.


راه های مختلفی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی PPC در هنگام راه اندازی یک کمپین جدید AdWords وجود دارد و ابزار Keyword Keyword Free WordStream نقطه شروع عالی است.


نحوه استفاده از Keyword Tool رایگان Google AdWords WordStream

به سادگی یک عبارت جستجو را برای شروع وارد کنید، و WordStream ابزار رایگان کلمات کلیدی یک لیست جامع از کلمات کلیدی مربوط به اصلی را تولید می کند. شما همچنین اطلاعاتی را برای فرکانس نسبی کلمات کلیدی مرتبط، حجم جستجو (با استفاده از داده های هر دو Google و WordStream) و همچنین رقابت کلمات کلیدی خواهید دید.


نحوه استفاده از نتایج جستجوی کلید واژه Google AdWords WordStream رایگان

مشاور WordStream، پلاتفرم مدیریت تبلیغات PPC و رسانه های اجتماعی ما همچنین دارای مجموعه ای جامع از ابزارهای تحقیقاتی کلیدی است که شما را قادر می سازد تا ایده های کلیدی جدیدی را پیدا کنید، کلمات کلیدی کلمه کلیدی را پیدا کنید، کلمات کلیدی منفی را برای حذف از کمپین های خود و غیره پیدا کنید.


نحوه استفاده از Google AdWords WordStream Advisor Keyword Workbench

امروز برای آزادی و بدون تعهد از WordStream Advisor ثبت نام کنید تا ببینید چگونه WordStream می تواند به کسب و کار شما با جستجوی پرداختی کمک کند.


نحوه استفاده از Google AdWords: نوشتن تبلیغات قانونی

پس از شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود، همه چیزهایی که باید انجام دهید، نوشتن تبلیغات متقاعد کننده و متقاعد کننده است که به سادگی گمراه شوند.


اگرچه Google AdWords طیف گسترده ای از فرمت های متنوع گوناگون را ارائه می دهد، تبلیغات PPC مبتنی بر متن، هسته اصلی AdWords را تشکیل می دهند. نوشتن متون تبلیغاتی یک کار به خصوص چالش برانگیز است، به ویژه به دلیل محدودیت های فضایی که تبلیغ کنندگان تحت آن قرار می گیرند. شما فقط فضای بسیار محدودی برای ایجاد یک پیام قانع کننده ای دارید که با مشتریان آینده شما صحبت می کند و آنها را متقاعد می کند که بر روی آگهی خود کلیک کنید.


در هنگام نوشتن آگهی PPC، عناصر زیادی وجود دارد. انتخاب شما از زبان بسیار مهم است و می تواند تأثیر چشمگیری بر تن تبلیغات شما داشته باشد. برخی از آگهی ها از پاسخ های احساسی مانند ترس و یا کمدی برای ترساندن بازدید کنندگان استفاده می کنند، در حالی که دیگران بر روی پیشنهاد های ویژه سرمایه گذاری می کنند تا تبلیغات خود را قانع کننده تر کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی نوشتن تبلیغات قابل کلیک که تبدیل می کنید، از این منابع بازدید کنید:


بهینه سازی متن تبلیغاتی: چگونگی بهبود تبلیغات PPC شما

7 راه برای نوشتن آگهی های تبلیغاتی فوق العاده موثر (با مثال های واقعی)

5 ترفندهای روانشناختی برای بهره برداری در کپی آگهی PPC شما

اگر مدت زمان فشرده یا جستجو برای نقطه شروع برای کپی تبلیغ خود را داشته باشید، می توانید 288 PPC آگهی کپی قالب از این پست وبلاگ، که شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید برای شروع به نوشتن متنی منحصر به فرد و قانع کننده خود را بنویسید.


ارزیابی قدرت حساب Google AdWords شما

در نظر گرفتن زمان برای تنظیم و بهینه سازی حساب کاربری خود، یکی از مهم ترین مواردی است که می توانید به عنوان یک تبلیغ جستجوگر پرداخت شده انجام دهید. با این حال، حتی اگر همه چیز را درست انجام دهید، می توان دشوار دانست که چگونه کمپین های شما عملکرد خوبی دارند. به همین دلیل WordStream Grader Performance AdWords را ایجاد کرد.


در 60 ثانیه یا کمتر، Grader Performance Performance AdWords یک حسابرسی جامع از حساب Google AdWords شما را انجام می دهد. پس از ورود به حساب کاربری خود در AdWords، Grader Performance Performance بر اساس معیارهای مهم PPC از جمله:


نحوه استفاده از Google Adwords Performance Grader بهینه سازی آگهی متنی

هیچ ابزار دیگری رایگان به اندازه ای که بیننده منحصر به فرد و منحصر به فرد خود را در عملکرد حساب Google Adsense شما به عنوان Grader Performance Performance AdWords ارائه نمی دهد. برای اینکه ببینید حساب کاربری شما چقدر خوب عمل می کند و به شناسایی زمینه هایی که می توانید آن را بهبود بخشید، امروز از Grader Performance Performance AdWords استفاده کنید.

 برای اطلاع بیشتر  و اشنایی بیشتر با گووگل ادوردز و سئو سایت و آموزش سئو مبتوانید به سایت سئوهاما مراجعه کنید


منبع :  seohama.com

.: Weblog Themes By BLOGMEHR:.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
دیانا چت سیستم وبلاگدهی ماسیس چت | شما چت | شلوغ چت | ققنوس چت اهواز چت | خوزستان چت | قشم چت اهواز چت | خوزستان چت | اهوازی چت طراحی چت روم